Noul Mercedes-Benz EQC.
În 2016, Mercedes lansa ideea unui nou nivel în electro-mobilitate, prin construirea unui brand EQ. Astfel, Mercedes-Benz EQC devine primul membru al noii familii electrice. Este un crossover cu o siluetă robustă și linii tipice unui coupe, care îi conferă o imagine dinamică.
Partea frontală este individualizată de o suprafață amplă, care integrează grila și farurile. În premieră, panoul de culoare neagră este delimitat în partea superioară de o fibră optică ce creează o legătură vizuală între farurile MULTIBEAM LED cu carcase negre lucioase oferite standard. Contrastul produs de benzile albastre pe fondul negru și înscrisul MULTIBEAM în albastru confirmă discret apartenența la familia EQ.
În 2016, Mercedes lansa ideea unui nou nivel în electro-mobilitate, prin construirea unui brand EQ. Astfel, Mercedes-Benz EQC devine primul membru al noii familii electrice. Este un crossover cu o siluetă robustă și linii tipice unui coupe, care îi conferă o imagine dinamică.
Partea frontală este individualizată de o suprafață amplă, care integrează grila și farurile. În premieră, panoul de culoare neagră este delimitat în partea superioară de o fibră optică ce creează o legătură vizuală între farurile MULTIBEAM LED cu carcase negre lucioase oferite standard. Contrastul produs de benzile albastre pe fondul negru și înscrisul MULTIBEAM în albastru confirmă discret apartenența la familia EQ.
Primul model lansat sub brand-ul EQ prezintă un sistem de propulsie care integrează câte un motor electric pe fiecare dintre cele două punți, asigurându-i astfel tracțiune integrală. Pentru a reduce consumul de energie și pentru a spori dinamica, cele două motoare asincrone au configurații diferite. Motorul de pe puntea din față este optimizat pentru cea mai bună eficiență în sarcină parțială, în timp ce unitatea din spate asigură latura sportivă. Împreună, acestea generează 300 kW și un cuplu maxim de 765 Nm.
Pe lângă testele standard de impact desfășurate de companie, Mercedes a pus la încercare și comportamentul bateriei și al componentelor electrice, pentru ca mașina să poată atinge cel mai înalt nivel de siguranță. Bateria, care cântărește 650 de kilograme, este amplasată sub podeaua vehiculului, înconjurată de un cadru stabil și de zone de deformare, care pot absoarbe energie, în timp ce o protecție specială amplasată în partea frontală previne străpungerea acesteia de obiecte străine. Și sistemul electric de înaltă tensiune prezintă o protecție specială, acesta fiind automat oprit, reversibil sau ireversibil, în funcție de gravitatea unui eventual accident.
Comentarii
Trimiteți un comentariu