Noul Bugatti Divo !!!
Noul Bugatti Divo este puţin mai lung, dar mai îngust decât acelaşi Chiron, şi este pus în mişcare de motorul iconic W16 de 8.0 litri făcut acasă. Inclusiv datorită celor patru turbo compresoare şi a unui sistem de turbo compresie în două etape (cu apă şi aer), inima-i produce 1.500 de CP care o putere de 1.500 CP la 6.700 rpm şi un cuplu maxim de 1.600 Nm, disponibil tot de la 2.000 de rpm! Cutia de viteze este un DSG cu şapte trepte şi dublu ambreiaj, iar tracţiunea una integrală permanentă.
Aerodinamica modelului a fost foarte bine reglată, iar setările suspensiei și șasiului au fost modificate. Ca rezultat, Divo este cu 35 de kilograme mai ușor și produce o forță de apăsare mai mare cu 90 de kilograme decât standardul Chiron. Acceleraţia laterală a lui Divo a fost amplificată până la o forţă de 1.6 g. Acceleraţia 0-100 de km/h o poate face în condiţii ideale în 2.4 secunde, iar viteza maximă este limitată la 380 km/h şi nu mai poate fi mărită cu o cheie specială cum este la Chiron. Divo poate parcurge un tur pe circuitul Nardo din sudul Italiei cu opt secunde mai repede decât Chiron.
Supercarul este numit în cinstea lui Albert Divo, un pilot de curse francez, câștigător de două ori a celebrei curse Targa Florio de pe drumurile muntoase din Sicilia, cu un Bugatti Type 35 B, la sfârșitul anilor 1920.
Seria Divo va cuprinde doar 40 de vehicule! Preţul unitar anunţat este de 5 milioane de euro, semn că nu ar exista careva dotări opţionale! Noul Divo încă nu este, dar urmează a fi omologat pentru a putea circula pe drumurile publice! Va fi produs exclusiv în oraşul francez Molsheim.
Comentarii
Trimiteți un comentariu